ЗНАЊЕ ЗАПОСЛЕНИХ ИЗ ОБЛАСТИ ТРАНСПОРТА ОПАСНИХ РОБА НА ЗАВИДНОМ НИВОУ!

Почетком октобра започела је редовна обука и писмена провера знања из области транспорта опасног терета у железничком саобраћају. Провери знања подлеже преко 2000 запослених у свим Карго секцијама, који на директан или индиректан начин учествују у превозу опасне робе. Детаљним планом, предвиђено је да поучавање и испитивање траје до 20. новембра. Предавањима је обухваћен широк спектар обавезних тема које се студиозно обрађују:  законске регулативе, обавезе превозника, класификација опасне робе, означавање и обележавање,  опасне робе са високом потенцијалном опасношћу, превоз празних кола – цистерни, документација, уврштавање кола товарених робом класе 1 у возове, неопходна опрема у кабини машиновође, као и претовар опасне робе.

Од почетка тестирања, до данас, запослени су показали висок степен знања и стручности из ове специфичне области. Након успешно положеног теста, сваки запослени добија Потврду о стручној оспособљености на пословима у транспорту опасног терета.

ОДРЖАН САСТАНАК „COLPOFER РАДНЕ ГРУПЕ

У Пословној згради железница, данас 13. октобра, одржан је састанак међународне радне групе за безбедност на железничком Коридору Х. Радну групу „COLPOFER“ чине експерти за безбедност у железничким компанијама, које географски покривају Паневропски Коридор Х. Састанку је присуствовао и  директор Центра за реструктурирање, Зоран Сретеновић, задужен за безбедност у „Србија Каргу“ а.д.

Представници петнаестак железничких компанија, полицијских управа и државних органа из Италије, Аустрије, Словеније, Хрватске, Републике Српске и Србије су ову прилику искористили за размену искуства, информација и сазнања, а све у циљу подизања безбедности на железничком Коридору Х на највиши могући ниво. Такође, велика пажња је посвећена илегалним мигрантским токовима, сајбер безбедности, као и борби против отуђења железничке имовине.

Данашњем скупу, по први пут, присуствовали су и специјални гости, председник COLPOFER – а, Franco Fiumara и генерални секретар Maria Cristina Fiorentino, док је Председавајућа Групе била Дора Мезек Кукец из Словенских железница.

Јавни оглас за стручно оспособљавање приправника

Акционарско друштво за железнички превоз робе “Србија Карго”, Београд, Немањина бр.6, Београд, оглашава потребу за 100 (сто) приправника, без заснивања радног односа,образовног профила техничар вуче.

Јавни оглас за стручно оспособљавање приправника без заснивања радног односа

Изјава

Пријава на оглас


Invitation for Tenders for the procurement of 8 new multi-system electric locomotives

Детаљније

ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ПРИЈЕМ У РАДНИ ОДНОС У СВОЈСТВУ ПРИПРАВНИКА

Акционарско друштво за железнички превоз робе “Србија Карго”, Београд, Немањина бр.6, Београд, оглашава потребу за 50 (педесет) приправника, који се примају у радни однос на одређено време, на период од 12 месеци, ради стицања радног искуства у струци и оспособљавања за полагање стручног испита.
Јавни конкурс за пријем у радни однос у својству приправника
Изјава
Пријава на јавни конкурс

Invitation for tenders- Refurbishment of 31 electric locomotives Series 461


Србија Карго добила 86 машиновођа

Потпредседница Владе и министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић, уручила је данас у Нишу уговоре за 86 машиновођа који су добили посао у предузећу “Србија карго” и поручила младима да се школују, јер ће на железници за њих бити посла.

“Захваљујући спроведеним реформама у железници, време је да после рационалнизације кренемо да запошљавамо нове раднике. То говори не само о доброј перспективи ове компаније, већ и колико посла има “Србија карго”, рекла је Михајловић и најавила да ће идуће године бити запослено још 40 младих машиновођа, чиме ће бити решен дугогодишњи проблем недостатка ових кадрова, наводи се у саопштењу министарства.

Она је истакла да су све машиновође изабране на јавном конкурсу и пре запошљавања прошле обуку у овом предузећу. Према њеним речима, млади људи који су запослени у просеку имају 23 године, а до сада је просек година машиновођа био 50.

“Железница има велику будућност у Србији и биће потребно још квалитетних и високо образованих радника, пре свега машиновођа и осталог помоћног особља, али и саобраћајних машинских и грађевинских инжењера, као и стручњака из области електротехнике, телекомуникација и информатике.

Моја порука младима је: „Школујте се, завршите факултете и на железници ће бити посла за вас!”“, поручила је потпредседница Владе и додала да је задатак државе да ради на стварању услова за запошљавање.

Међу 86 машиновођа, 10 је управо из Ниша, а запослене су и три жене. Једна од њих, Весна Милојковић, обратила се окупљенима и захвалила на пруженој шанси.

„Питали су ме како жена да буде машиновођа, мој одговор је – ако могу двоје деце да подигнем, могу и локомотиву да возим“, поручила је она.

Мирољуб Јевтић, в.д. директор „Србија карго“, рекао је да је ово највећи број машиновођа који је примљен ођедном и додао да ће ови млади људи управљати, између осталог, и са осам ових локомотива вредних 32 милиона евра за чију набавку „Србија карго“ расписује тендер у априлу.

„Захвални смо Влади Србије на подршци, захваљујући којој набављамо нове локомотиве после 45 година“, рекао је Јевтић и додао да су у том предузећу многе ствари покренуте управо после прошлогодишњег боравка Владе у Нишу.

Плате новозапосленим машиновођама плаћаће “Србија карго” из својих средстава, будући да ово предузеће од оснивања, у августу 2015, функционише без субвенција.

Михајловић је током посете Нишу обишла и локомотивски депо у којем “Србија карго” самостално ремонтује дизел локомотиве, коришћењем сопственог знања и ресурса, уместо да плаћа ремонтерима. На тај начин, „Србија карго“ на свакој поправљеној локомотиви уштеди око 30 милиона динара.

 



 


Пословна етика у компанијама у Србији

     Премијер Србије, Александар Вучић, у ауторском тексту у магазину “Корд” наглашава значај постојања пословне етике  у компанијама у Србији. link

Интервју са потпредседницом Владе Републике Србије и министарком грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зораном Михајловић

     Ексклузивни часопис намењен дипломатској и пословној заједници Diplomacy & Commerce који сарађује се лондонским The Economist-ом објавио је интервју са потпредседницом Владе Републике Србије и министарком грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зораном Михајловић. У њему се истиче добар резултат Србија Карга а.д. и поред чињенице да више не прима државне субвенције, што је велики помак  у самом железничком систему Србије. link