Invitation for Tenders for the procurement of 8 new multi-system electric locomotives

Детаљније

ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ПРИЈЕМ У РАДНИ ОДНОС У СВОЈСТВУ ПРИПРАВНИКА

Акционарско друштво за железнички превоз робе “Србија Карго”, Београд, Немањина бр.6, Београд, оглашава потребу за 50 (педесет) приправника, који се примају у радни однос на одређено време, на период од 12 месеци, ради стицања радног искуства у струци и оспособљавања за полагање стручног испита.
Јавни конкурс за пријем у радни однос у својству приправника
Изјава
Пријава на јавни конкурс

Invitation for tenders- Refurbishment of 31 electric locomotives Series 461


Србија Карго добила 86 машиновођа

Потпредседница Владе и министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић, уручила је данас у Нишу уговоре за 86 машиновођа који су добили посао у предузећу “Србија карго” и поручила младима да се школују, јер ће на железници за њих бити посла.

“Захваљујући спроведеним реформама у железници, време је да после рационалнизације кренемо да запошљавамо нове раднике. То говори не само о доброј перспективи ове компаније, већ и колико посла има “Србија карго”, рекла је Михајловић и најавила да ће идуће године бити запослено још 40 младих машиновођа, чиме ће бити решен дугогодишњи проблем недостатка ових кадрова, наводи се у саопштењу министарства.

Она је истакла да су све машиновође изабране на јавном конкурсу и пре запошљавања прошле обуку у овом предузећу. Према њеним речима, млади људи који су запослени у просеку имају 23 године, а до сада је просек година машиновођа био 50.

“Железница има велику будућност у Србији и биће потребно још квалитетних и високо образованих радника, пре свега машиновођа и осталог помоћног особља, али и саобраћајних машинских и грађевинских инжењера, као и стручњака из области електротехнике, телекомуникација и информатике.

Моја порука младима је: „Школујте се, завршите факултете и на железници ће бити посла за вас!”“, поручила је потпредседница Владе и додала да је задатак државе да ради на стварању услова за запошљавање.

Међу 86 машиновођа, 10 је управо из Ниша, а запослене су и три жене. Једна од њих, Весна Милојковић, обратила се окупљенима и захвалила на пруженој шанси.

„Питали су ме како жена да буде машиновођа, мој одговор је – ако могу двоје деце да подигнем, могу и локомотиву да возим“, поручила је она.

Мирољуб Јевтић, в.д. директор „Србија карго“, рекао је да је ово највећи број машиновођа који је примљен ођедном и додао да ће ови млади људи управљати, између осталог, и са осам ових локомотива вредних 32 милиона евра за чију набавку „Србија карго“ расписује тендер у априлу.

„Захвални смо Влади Србије на подршци, захваљујући којој набављамо нове локомотиве после 45 година“, рекао је Јевтић и додао да су у том предузећу многе ствари покренуте управо после прошлогодишњег боравка Владе у Нишу.

Плате новозапосленим машиновођама плаћаће “Србија карго” из својих средстава, будући да ово предузеће од оснивања, у августу 2015, функционише без субвенција.

Михајловић је током посете Нишу обишла и локомотивски депо у којем “Србија карго” самостално ремонтује дизел локомотиве, коришћењем сопственог знања и ресурса, уместо да плаћа ремонтерима. На тај начин, „Србија карго“ на свакој поправљеној локомотиви уштеди око 30 милиона динара.

 



 


Пословна етика у компанијама у Србији

     Премијер Србије, Александар Вучић, у ауторском тексту у магазину “Корд” наглашава значај постојања пословне етике  у компанијама у Србији. link

Интервју са потпредседницом Владе Републике Србије и министарком грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зораном Михајловић

     Ексклузивни часопис намењен дипломатској и пословној заједници Diplomacy & Commerce који сарађује се лондонским The Economist-ом објавио је интервју са потпредседницом Владе Републике Србије и министарком грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зораном Михајловић. У њему се истиче добар резултат Србија Карга а.д. и поред чињенице да више не прима државне субвенције, што је велики помак  у самом железничком систему Србије. link