У настојању да својим присуством што више буду уз запослене на терену и пруже подстрек и лично се захвале на пожртвовности и несебичном ангажовању, током ванредне ситуације, извршна директорка за саобраћај Сенија Богић Павловић, обишла је 9. априла станице Зајечар и Бор теретна. Запосленима је донето још заштитне опреме, иако, како кажу имају довољно свега, јер је већ доста тога стигло и подељено, а нешто су и сами, путем акредитива, благовремено купили, а маске наручили и шили код кројача. Поред свих недаћа и отежаних услова, запослени истичу да су њихови резултати које остварују на терену више него добри, а уједно су и резултат добре воље, организације и сарадње, како међусобне, тако и сарадње са колегама из Инфраструктуре. Обим рада је прилично велик, али се саобраћај одвија несметано, чак и са тренутно смањеним бројем извршилаца и локомотивама које су на располагању.

На територији ОЈ за СТ Зајечар највећи корисници превоза су РБМ Мајданпек који је у саставу ZIJIN BOR COPPER и ZIJIN BOR COPPER са превозом концентрата руде бакра. Такође, отпрема се и фосфорна киселина из Прахова за Шабац, сумпорна киселина из Бора, амонијак из БДЖ, празне цистерне за Бор и БДЖ, а за Прахово пристаниште врши се отпрема подметача из МЖ, а затим и отпрема товарених возова са лимом у котуровима за Македонију.

Запослени су се похвалили и ново склопљеним уговором за увоз камeног угља преко луке Прахово за ZiJin Bor Copper, превоз угља из Вреоца за Бор (РББ Заграђе, који је у склопу ZiJin Bor Copper) и за ZiJin Bor Copper.

Важно је навести да је у периоду јануар – март превезено 334 674 тона робе и да је обим рада и поред тренутне ситуације, већи за 7% у односу на исти период прошле године и да се свакодневно отпрема по 7 возова.

„Свакако је локални ниво, а у томе смо се заједно сложили, место где морамо имати конкретне резултате, јер од тога зависи успешност фирме. Установили смо шта је то све добро урађено, а урађено је много тога, што је за сваку похвалу, али и шта морамо додатно унапредити на нашем заједничком путу ка остварењу што бољих пословних циљева. Важно је да се слушамо, да смо у контакту и да имамо добру комуникацију, било да имате питања, коментаре или сугестије, па тако ни успех неће изостати“, закључила је извршна директорка.