Obilazak zaposlenih u izvršnim službama na terenu nastavljen je 15. jula, posetom Zrenjaninu i Kikindi, kao i 16. jula, posetom Nišu i Ristovcu. Izvršna direktorka za saobraćaj, Senija Bogić Pavlović sa saradnicima, direktorom Sektora za VV i TKP Sašom Tomićem i direktorom Sektora za ST Željkom Tadićem, obavila je konstruktivne razgovore sa zaposlenima u njihovim radnim prostorijama. Razgovori su se vodili na temu trenutne zdravstvene situacije, što u neposrednom okruženju, što u samoj državi i ažurirani su medicinski saveti i smernice u skladu sa objavama državnih organa. Direktori su imali priliku da se uvere da i ovde postoji jedna generalna odgovornost zaposlenih i da je obezbeđeno, koliko god je to praktično moguće, bezbedno i zdravo radno okruženje.
Svi zaposleni se pridržavaju i poštuju savete o higijeni, održavaju se i redovno dezinfikuju radne prostorije, vodi se računa o dobroj internoj ventilaciji, kao i o nabavci neophodnih sredstava za dezinfekciju i ličnu zaštitu. I pored specifične, teške i napete situacije u čitavoj zemlji, otežanog funkcionisanja u svim sferama, u srednjebanatskom i severnobanatskom okrugu, gde su prisutni veliki korisnici naših usluga, poput NIS – a, FSK – a, Dijamanta Zrenjanin, MSK Kikinda, naši zaposleni uspevaju da, uz sve napore, odgovore svim zahtevima komitenata, kako bi se železnički saobraćaj neometano odvijao.
Pohvalna situacija po pitanju preventivnih mera preduzetih od strane zaposlenih je i u stanici Crveni Krst u Nišu, kao i u Ristovcu. Na sreću, zdravstveni bilans je zadovoljavajući i trenutno proces rada nije doveden u pitanje.
Sve radne obaveze se ispunjavaju profesionalno i na vreme. Na zadovoljstvo svih radnika u stanici Crveni Krst, završen je remont okretnice, neophodne za ulaz dizel električnih lokomotiva, serije 661 i 641 u servis, gde se vrše sve vrste pregleda i opravki. Faktički bez nje nema održavanja lokomotiva koje saobraćaju na relaciji Niš – Dimitrovgrad. Okretnica je izgrađena tokom drugog svetskog rata, a poslednji remont imala je 1992. godine. Radove, koje je obavila firma Tas iz Niša, započeli su 20. maja, a završeni su nešto pre roka, 15. jula. Urađeni su građevinski, mehanički i električni radovi, čija je vrednost iznosila oko 4 miliona dinara. Dnevno ovom okretnicom prođe 5, 6 dizel lokomotiva, što za servis što za pregled, kao i 3 do 4 elektrolokomotive koje se tu uvlače na postrojenje za istakanje ulja. Završetak ovako značajnog projekta, koji je defakto samo jedan u nizu predviđenih, pokazatelj je velike zainteresovanosti i volje radnika u Srbija Kargu da se bore i da uspešno odolevaju iskušenjima, kako bi kriza bila prevaziđena.