Delegaciju „Srbija Karga“, koju su činili izvršni direktor za saobraćaj, mr Vladimir Bulatović i direktor Sektora za prodaju, Katarina Šibinac, primili su predstavnici HŽ Infrastrukture i HŽ Karga, Ratko Almer, direktor pristupa infrastrukturi i Goran Zeba, direktor tehnologije, u Zagrebu, 15. marta, sa ciljem rešavanja vanrednog događaja iz 2016. godine. Sastanak je okončan sa približnim stavovima svih učesnika, koji će u narednom periodu rezultirati pozitivnim ishodom po naše preduzeće.
Naredni sastanak, održan je u Rijeci, 16. marta sa firmom firmom AGIT – poslovnica Rijeka, sa ciljem unapređenja poslovne saradnje i prevazilaženja tekućih problema, pri organizaciji prevoza intermodalnih jedinica iz i za Luku Rijeka. Domaćini naših predstavnika bili su predstavnik Uprave, gospodin Vučić, šef prodaje, gospodin Semren i gospođa Ogrizović, voditelj poslovnice Rijeka. Predstanici firme AGIT, izneli su svoje nedoumice i teškoće u okviru transportnih, operativnih i komercijalnih poslova, sa kojima su se susretali tokom proteklog perioda, koji će, prema izjavama naše delegacije, biti u najkraćem vremenskom periodu neutralisani, a saradnja unapređena.
Istog dana, takođe u organizaciji firme AGIT, održan je još jedan sastanak sa direktorom i predsednikom uprave Luke Rijeka, kao i direktorom prodaje firme AGIT, koja je vlasnik kontejnerskog terminala u Luci Rijeka. Na sastanku je razgovarano o prevazilaženju problema, sa kojima se suočavamo pri organizaciji ovog vida transporta, a koji su izazvani, pre svega, krađama i migrantima. Jedna od najvažnijih konstruktivnih tema, bilo je razmatranje mogućnosti povećanja saradnje i povećanja tokova robe iz Luke Rijeka, iz i za Srbiju.
Firma AGIT je izrazila posebnu zahvalnost našem preduzeću, zbog iskazanog velikog interesovanja za otklanjanje postojećih problema, a naročito za unapređenje saradnje u prevozu kontejnerskih vozova, što će u perspektivi dovesti do povećanog trenda rasta obima poslovanja, na obostrano zadovoljstvo .