„Srbija Kargo“ i „Infrastruktura železnice Srbije“, nakon što su se u subotu, 25. jula 2020. godine, na putnim prelazima obezbeđenim znakovima vertikalne drumske signalizacije na pruzi između Šapca i Brasine dogodila dva sudara teretnog voza sa putničkim automobilima, od kojih su u jednom poginule dve osobe, još jednom apeluju na sve vozače drumskih vozila da poštuju saobraćajne propise i drumsku signalizaciju, jer je to jedini način da se ovakve tragedije izbegnu i sačuvaju ljudski životi.
Nepropisnim i neodgovornim ponašanjem na putnim prelazima, nezaustavljanjem ispred znaka Stop, uništavanjem saobraćajnih znakova i rampi, vozači drumskih vozila na direktan način ugrožavaju bezbednost svih učesnika u saobraćaju.
Na srpskim prugama nalazi se ukupno 2.138 putnih prelaza i svi su na odgovarajući način obezbeđeni, bilo svetlosnom saobraćajnom signalizacijom, automatskim branicima ili polubranicima, mehaničkim branicima ili znacima drumske signalizacije (Andrejin krst , znak Stop). Ne treba da se zaboravi da železnički saobraćaj uvek ima prednost u odnosu na drumski saobraćaj na putnim prelazima, bez obzira na rang puta i još jednom napominjemo zaustavni put železničke kompozicije je između 700 i 1.000 metara i da ma kako voz izgledao udaljeno, ni jedna trenutna reakcija nije moguća.
Prema podacima Međunarodne železničke unije u oko 93 odsto slučajeva nesreće na putnim prelazima prouzrokuju ostali učesnici u saobraćaju, što pokazuje da se sa nepoštovanjem saobraćajne signalizacije na putnim prelazima suočavaju i sve druge železničke uprave u celom svetu.