Након успешно завршеног ремонта хаварисаног дизел мотора, замене осовинских склопова и контролно техничког прегледа највећег ранга П12, локомотива која носи ознаку 661-121, а чија серија носи епитет најславније дизел електричне локомотиве на овим просторима, она је у потпуности спремна да испуни све своје задатке током предстојеће сезоне.

Беспрекорним радом запослених у Секцији ЗОВС Ниш, утврђено је да локомотива поуздано и стабилно ради, а самим тим је доказано и да су сви главни и помоћни погони, потпуно спремни за квалитетан рад и нове километре.

IMG-20210322-WA0006

Да радници на одржавању дизел локомотива у депоу у Црвеном Крсту у Нишу могу да одоле свим изазовима, показује се из године у годину. „Србија Карго“ може да се поноси људима запосленим у овој Секцији, јер су крајем прошле године испунили све планове и очекивања, што је доказано издатим Сертификатом од стране Дирекције за железнице, за редовна и ванредна одржавања електричних локомитва серија 441, 444 и 461, електричних вишесистемских локомотива Siemens Vectron серије 193, дизел електричних локомотива серија 621, 641, 644, 664, 661 и 666, као и дизел моторних возова серије 711 и тешких моторних дрезина серије 911.

Запослени који раде на одржавању возних средстава у Нишу умеју и знају, стручни су, а истовремено и смели да пронађу решење из често безизлазних ситуација. То су доказали небројено пута. Ипак, слика о њима некад не оде далеко, често су само хероји у локалним срединама, што свакако треба променти. Они су, поред свих текућих послова, којих је напретек, успели да ускалде своје обавезе са радовима на популарној „кенедијевки“ 661-121, која је потпуно растављена била ван саобраћаја, готово три и по године, и то од 20. августа 2017. године. У сопственој режији, запослени су извршили ванредну оправку, односно ремонт двотактног V16 дизел мотора, што је омогућило да највећи понос српских пруга буде у саобраћају са новим осовинским склоповима. Овом оправком из сопствених средстава, остварена је уштеда од преко 250 хиљада евра, колико износи цена оваквог обима радова код других ремонтера. Главни мотиви радника ЗОВС-а у Нишу, поред жеље за уштедом, били су и жеља да покажу своју ефикасност, да још понешто науче, али и да докажу своје одлично испланирано време.

IMG-20210322-WA0008

Током 2020. године ова радионица је оставрила 681 излаз локомотива свих серија и тиме заслужено носи епитет највредније радионице у саставу Србија Карга. Од овог броја на 173 локомотиве је урађен контролно-технички преглед и то на 52 највећег ранга П6 и П12. На 508 локомотива је урађена ванредна оправка мањег и већег обима. У овој години темпо нису спуштали, па су у прва два месеца текуће године остварили 132 изласка оправљених локомотива, а од тог броја 34 су биле у контролно-технничком прегледу и то 10 од њих ранга П6 и П12.

Локомотивски депо у Црвеном Крсту има позитивне оцене свих интересних страна, јер се у њему врло често поправљају локомотиве осталих железничких оператера.Србија Каргу, као највећој компанији у Србији, са богатом традицијом и великим значајем за Србију, ове оцене само треба да буду путоказ и додатни мотив, како бисмо остали регионални лидер и конкурентан играч на отвореном тржишту.