Nakon uspešno završenog remonta havarisanog dizel motora, zamene osovinskih sklopova i kontrolno tehničkog pregleda najvećeg ranga P12, lokomotiva koja nosi oznaku 661-121, a čija serija nosi epitet najslavnije dizel električne lokomotive na ovim prostorima, ona je u potpunosti spremna da ispuni sve svoje zadatke tokom predstojeće sezone.

Besprekornim radom zaposlenih u Sekciji ZOVS Niš, utvrđeno je da lokomotiva pouzdano i stabilno radi, a samim tim je dokazano i da su svi glavni i pomoćni pogoni, potpuno spremni za kvalitetan rad i nove kilometre.

IMG-20210322-WA0006

Da radnici na održavanju dizel lokomotiva u depou u Crvenom Krstu u Nišu mogu da odole svim izazovima, pokazuje se iz godine u godinu. „Srbija Kargo“ može da se ponosi ljudima zaposlenim u ovoj Sekciji, jer su krajem prošle godine ispunili sve planove i očekivanja, što je dokazano izdatim Sertifikatom od strane Direkcije za železnice, za redovna i vanredna održavanja električnih lokomitva serija 441, 444 i 446, električnih višesistemskih lokomotiva Siemens Vectron serije 193, dizel električnih lokomotiva serija 621, 641, 644, 664, 661 i 666, kao i dizel motornih vozova serije 711 i teških motornih drezina serije 911.

Zaposleni koji rade na održavanju voznih sredstava u Nišu umeju i znaju, stručni su, a istovremeno i smeli da pronađu rešenje iz često bezizlaznih situacija. To su dokazali nebrojeno puta. Ipak, slika o njima nekad ne ode daleko, često su samo heroji u lokalnim sredinama, što svakako treba promenti. Oni su, pored svih tekućih poslova, kojih je napretek, uspeli da uskalde svoje obaveze sa radovima na popularnoj „kenedijevki“ 661-121, koja je potpuno rastavljena bila van saobraćaja, gotovo tri i po godine, i to od 20. avgusta 2017. godine. U sopstvenoj režiji, zaposleni su izvršili vanrednu opravku, odnosno remont dvotaktnog V16 dizel motora, što je omogućilo da najveći ponos srpskih pruga bude u saobraćaju sa novim osovinskim sklopovima. Ovom opravkom iz sopstvenih sredstava, ostvarena je ušteda od preko 250 hiljada evra, koliko iznosi cena ovakvog obima radova kod drugih remontera. Glavni motivi radnika ZOVS-a u Nišu, pored želje za uštedom, bili su i želja da pokažu svoju efikasnost, da još ponešto nauče, ali i da dokažu svoje odlično isplanirano vreme.

IMG-20210322-WA0008

Tokom 2020. godine ova radionica je ostavrila 681 izlaz lokomotiva svih serija i time zasluženo nosi epitet najvrednije radionice u sastavu Srbija Karga. Od ovog broja na 173 lokomotive je urađen kontrolno-tehnički pregled i to na 52 najvećeg ranga P6 i P12. Na 508 lokomotiva je urađena vanredna opravka manjeg i većeg obima. U ovoj godini tempo nisu spuštali, pa su u prva dva meseca tekuće godine ostvarili 132 izlaska opravljenih lokomotiva, a od tog broja 34 su bile u kontrolno-tehnničkom pregledu i to 10 od njih ranga P6 i P12.

Lokomotivski depo u Crvenom Krstu ima pozitivne ocene svih interesnih strana, jer se u njemu vrlo često popravljaju lokomotive ostalih železničkih operatera.Srbija Kargu, kao najvećoj kompaniji u Srbiji, sa bogatom tradicijom i velikim značajem za Srbiju, ove ocene samo treba da budu putokaz i dodatni motiv, kako bismo ostali regionalni lider i konkurentan igrač na otvorenom tržištu.