Потпредседница Владе Србије и министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, проф. др Зорана Михајловић, поручила је данас, поводом запошљавања 95 нових машиновођа у “Србија Каргу”, да ће држава наставити да улаже у развој железнице, а да од младих машиновођа очекује да буду професионалци који ће на најбољи начин представљати своју компанију и своју земљу.
“У процес реформисања железнице улазило се на сваких неколико година, и тако претходних 30 година. Али, данас први пут имамо праве реформе и њихов резултат видимо сада, а њега не би било без подршке радника и синдиката „Железница“, рекла је Михајловићева на свечаности поводом пријема 95 нових машиновођа у стални радни однос у „Србија Kаргу”.
“Желим вам успех у послу који ћете обављати, да добијете нове колеге и у вашој и у другим железничким компанијама, и да у послу будете професионалци који ће на најбољи начин представљати своју земљу, и кад су у возу, и кад из њега изађу”, рекла је Михајловићева.
Она је нагласила да је, након пријема 95 новозапослених машиновођа и 86 претходне године, просечна старост машиновођа у “Србија Kаргу” 30 година. “Са вама железница има будућност, а држава ће створити услове да се она и даље развија”, навела је Михајловићева.
Потпредседница Владе рекла је да је вредност пројеката у српској железници око четири милијарде евра и да су у претходном периоду набављени најсавременији возови.
Јелена Жебељановић, једна од 95 новозапослених машиновођа у предузећу “Србија Kарго”, рекла је да је одрасла у породици железничара и да посао у “Србија Kаргу” за њу представља остварење, јер ће наставити породичну традицију. “Бити машиновођа је племенит позив, бити железничар значи имати прошлост и будућност. Настојаћу да, заједно са својим колегама, посао обављам часно и поуздано, како бисмо били пример и другима”, рекла је она.
В.д. генералног директора компаније “Србија Kарго”, Душан Гарибовић, рекао је да нове машиновође почињу свој рад у изазовним временима и да је обавеза железничара да поштују сваки километар изграђене пруге. “Долазите у фирму која се бори да на тржишту оствари приход. Од нашег рада и резултата зависи колико ћемо обновити вагона и локомотива, а неки од вас од идуће године управљаће најсавременијим локомотивама у региону”, рекао је Гарибовић.