Potpredsednica Vlade Srbije i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, prof. dr Zorana Mihajlović, poručila je danas, povodom zapošljavanja 95 novih mašinovođa u “Srbija Kargu”, da će država nastaviti da ulaže u razvoj železnice, a da od mladih mašinovođa očekuje da budu profesionalci koji će na najbolji način predstavljati svoju kompaniju i svoju zemlju.
“U proces reformisanja železnice ulazilo se na svakih nekoliko godina, i tako prethodnih 30 godina. Ali, danas prvi put imamo prave reforme i njihov rezultat vidimo sada, a njega ne bi bilo bez podrške radnika i sindikata „Železnica“, rekla je Mihajlovićeva na svečanosti povodom prijema 95 novih mašinovođa u stalni radni odnos u „Srbija Kargu”.
“Želim vam uspeh u poslu koji ćete obavljati, da dobijete nove kolege i u vašoj i u drugim železničkim kompanijama, i da u poslu budete profesionalci koji će na najbolji način predstavljati svoju zemlju, i kad su u vozu, i kad iz njega izađu”, rekla je Mihajlovićeva.
Ona je naglasila da je, nakon prijema 95 novozaposlenih mašinovođa i 86 prethodne godine, prosečna starost mašinovođa u “Srbija Kargu” 30 godina. “Sa vama železnica ima budućnost, a država će stvoriti uslove da se ona i dalje razvija”, navela je Mihajlovićeva.
Potpredsednica Vlade rekla je da je vrednost projekata u srpskoj železnici oko četiri milijarde evra i da su u prethodnom periodu nabavljeni najsavremeniji vozovi.
Jelena Žebeljanović, jedna od 95 novozaposlenih mašinovođa u preduzeću “Srbija Kargo”, rekla je da je odrasla u porodici železničara i da posao u “Srbija Kargu” za nju predstavlja ostvarenje, jer će nastaviti porodičnu tradiciju. “Biti mašinovođa je plemenit poziv, biti železničar znači imati prošlost i budućnost. Nastojaću da, zajedno sa svojim kolegama, posao obavljam časno i pouzdano, kako bismo bili primer i drugima”, rekla je ona.
V.d. generalnog direktora kompanije “Srbija Kargo”, Dušan Garibović, rekao je da nove mašinovođe počinju svoj rad u izazovnim vremenima i da je obaveza železničara da poštuju svaki kilometar izgrađene pruge. “Dolazite u firmu koja se bori da na tržištu ostvari prihod. Od našeg rada i rezultata zavisi koliko ćemo obnoviti vagona i lokomotiva, a neki od vas od iduće godine upravljaće najsavremenijim lokomotivama u regionu”, rekao je Garibović.